Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
sklep internetowy 123 armatura market
produkty: 0
za sumu: 0,00 €

Pomoc



Przesyłka uszkodzona, przesyłka niedoręczona lub nieprzyjęta.



W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przed jej wydaniem Odbiorcy, Kurier doręczający Przesyłkę przystępuje niezwłocznie do sporządzenia protokołu o stanie Przesyłki (protokołu szkodowego). Sporządzenia protokołu szkodowego może żądać także Odbiorca, jeśli twierdzi on, że Przesyłka została naruszona. Protokół szkodowy podpisują Kurier i Odbiorca, a kopię protokołu otrzymuje Odbiorca oraz Klient, jeśli nie jest Odbiorcą.

W razie nieobecności Odbiorcy w Miejscu Dostawy, Kurier pozostawia Awizo wskazujące czas dokonania próby doręczenia Przesyłki z zaznaczeniem terminu ponownej próby jej dostarczenia.

W razie, gdy Odbiorca odmawia przyjęcia Przesyłki, albo z innych przyczyn, niezależnych od Firmy Kurierskiej (np. błędnego podania adresu) nie można doręczyć Przesyłki, jest ona zwracana Spółce.

Odmowa uregulowania należności ciążących na Przesyłce przez Odbiorcę traktowana jest jako odmowa przyjęcia Przesyłki. Firma Kurierska w takim przypadku zwraca przesyłkę Spółce.

Odbiorca (lub Nadawca w przypadku zwrotu do niego Przesyłki) odmawiający przyjęcia Przesyłki powinien na dokumencie Lista doręczeń podać przyczynę odmowy i złożyć swój podpis lub pieczątkę firmową.

NÁKUPY
Moje konto
Košík
Kontakt
Pravidlá nákupu
Polityka RODO
TVOJA OBJEDNÁVKA
Platby
Zásielka
Vrátenie tovaru
Reklamácie
123MARKET
Mapa strany
Dotacja
Dotacje UE


Linki
wanny kabiny brodziki Polysan
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
Copyright © 2006-2018 123market.pl JFM Magdalena Mielke